ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

دجال آخرالزمان (فراماسونری جهانی)، کدام مهره ی خود را در آمریکا

منبع: این مقاله برگرفته از اسلام حقیقی می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم 


2 –  باراک اوباما: این نامزد انتخاباتی آمریکا که یکی از برگهای برنده ی مهم تشکیلات جهانی فراماسونری محسوب می شود، با حضور خود در انتخابات قصد دارد پیروزیهای بسیار چشمگیری را برای هم پیمانان ماسونش رقم زند. یکی از دلایلی که سبب شده است نگارنده ی این مقاله، اوباما را برگ برنده ی فراماسونری در انتخابات بداند (حتی اگر به مقام ریاست جمهوری نرسد)،  این  است  که  این چهره ی انتخاباتی ملت آمریکا، مردم جهان و حتی مسلمانان را نیز به طرز عجیب و شگفت آوری فریب داده است. 


بسم الله الرحمن الرحیم




2 –  باراک اوباما: این نامزد انتخاباتی آمریکا که یکی از برگهای برنده ی مهم تشکیلات جهانی فراماسونری محسوب می شود، با حضور خود در انتخابات قصد دارد پیروزیهای بسیار چشمگیری را برای هم پیمانان ماسونش رقم زند. یکی از دلایلی که سبب شده است نگارنده ی این مقاله، اوباما را برگ برنده ی فراماسونری در انتخابات بداند (حتی اگر به مقام ریاست جمهوری نرسد)،  این  است  که  این چهره ی انتخاباتی ملت آمریکا، مردم جهان و حتی مسلمانان را نیز به طرز عجیب و شگفت آوری فریب داده است. 

قضیه بدین قرار است که تشکیلات جهانی فراماسونری، این مهره ی ارزشمند خود را در سایه ی شعارهایی چون رفع تبعیض نژادی، از بین بردن اهمیت رنگ پوست، صلح طلبی و .... به روی صحنه برده است.

متاسفانه در کشورهای اسلامی نیز با تحلیل های اشتباه برخی از کارشناسان و با دلایلی همچون سیاهپوست بودن اوباما و مظلومیت سیاه پوستان در آمریکا، دموکرات بودن اوباما، مسلمان بودن پدر او(14) و .... عملاً  جو  این  کشورها  به گونه ای رقم خورده است که پیروزی اوباما به یکی از آرزوهای مردمان این کشورها مبدل گشته است.(15) 

متاسفانه این اشتباهی است که رسانه های داخلی کشور ما هم از آن در امان نمانده اند  و  گاه  و  بیگاه  یا  خواسته  و  ناخواسته  به  طرفداری  غیر مستقیم می پردازند.(16)

اما واقعیت کاملاً برخلاف نظر این کارشناسان است. چراکه اوباما یکی از مهره های کلیدی تشکیلات جهانی فراماسونری است، به طوری که شواهدی مبنی بر اینکه اوباما عضو فراماسونری می باشد و خود یک ماسون است،  در  اینترنت  موجود می باشد؛ هر چند که این اطلاعات نیاز به پردازش و بررسی های بیشتری دارند.

از سوی دیگر یکی از مهم ترین گروههای طرفدار اوباما، افراد و گروههای ماسونی هستند. به طوری که در ستاد انتخاباتی اوباما، ماسون ها یک گروه ویژه برای حمایت از او تشکیل داده اند و حتی با آگهی های اینترنتی، سایر فراماسونها را به حمایت از اوباما فرا می خوانند؛ چرا که اعمال او را بیش از هر کس دیگری در حال حاضر مطابق با اهداف و خواسته های فراماسونری می دانند. تصویر زیر که از یکی از سایت های ستاد انتخاباتی اوباما برداشته شده است، نشان می دهد که تا چه حد فراماسونها مایل به پیروزی اوباما می باشند:(17)














بدین ترتیب اگر اوباما هم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، باز هم پیروزی اصلی نصیب فراماسونری جهانی خواهد بود. چرا که با انتخاب اوباما، علاوه بر فریب افکار عمومی مبنی بر رفع تبعیض نژادی، توانسته اند یک ماسون را به ریاست جمهوری آمریکا برگزینند.

ذکر یک نکته درباره ی طرفداران  اوباما  در کشورهای  اسلامی  ضروری  به نظر می رسد و آن نکته این است که برادران مسلمان طرفدار اوباما در کشورهای اسلامی، این مسئله را فراموش کردند که سیاهپوست بودن اوباما صرفاً دلیل بر مظلومیت او نیست؛ چرا که درحال حاضر کاندولیزا رایس سیاهپوست که وزیر امور خارجه ی آمریکا است نیز بسیار سفاک، بی رحم و خشن می باشد.

بنابراین بحث اینکه سیاهپوست بودن اوباما و یا مسلمان بودن پدر او یک فاکتور خوب برای کشورهای اسلامی و کشورهای جهان سوم محسوب می شود،  مسئله ی درستی نمی باشد؛ چرا که اگر او به اسلام معتقد بود، به خاطر مسایل دنیوی تغییر مذهب نداده و در جرگه ی ماسون ها قرار نمی گرفت.

در هنگام تدوین این مقاله و با جستجو در صفحات اینترنت، به نکته ی جالبی در مورد اوباما برخوردیم. مطلب از این قرار است که اوباما به همراه هیلاری کلینتون در اجلاس گروه ماسونی بیلدربرگ در ماه ژوئن سال 2008 میلادی شرکت کردند.(18) خبر شرکت اوباما در اجلاس بیلدربرگ به سرعت در سایت های اینترنتی منتشر شد، اما ستاد انتخاباتی اوباما حضور او را در اجلاس بیلدربرگ تکذیب نکرد که این نکته در نوع خود قابل توجه است.(19)

از  مذاکرات  انجام شده  در  جلسه ی  مذکور،  هیچ خبری در دست نیست  و شرکت کنندگان در جلسه، از پاسخ به خبرنگاران در این زمینه امتناع ورزیدند.

در زیر، نمونه هایی از این اخبار را در این زمینه ملاحظه می فرمایید:(20)




















از این رخداد، به سهولت می توان دریافت که اوباما نیز عضو تشکیلات مخفی و ماسونی بوده و ارتباط او با بیلدربرگ در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشان از پیوند عمیق او با این گروه ماسونی قدرتمند دارد. البته عضویت اوباما در فراماسونری چندان نیز دور از ذهن نیست؛ چرا که برخلاف تبلیغات انجام شده در رسانه های  خارجی  و  حتی  داخلی،  اوباما در  سخنرانی  خود  در  لابی صهیونیستی – ماسونی آیپک، مواضع صهیونیستی خود را اعلام کرد و سیاست خارجی خود را در حمایت از اسرائیل و مقابله با ایران بیان نمود.(21)

3 – جان مک کین: جان مک کین تنها نامزد مشهور حزب جمهوری خواه آمریکا است که در انتخابات سال 2008 کاندید شده است. 

گرچه به دلیل شکست آمریکا در مدیریت جنگ عراق و افعانستان، مک کین برای پیروزی در انتخابات با مشکلات عدیده ای مواجه است، اما تشکیلات جهانی فراماسونری برای فریب مردم و ادعای برقراری دموکراسی در آمریکا، وی را نیز به عنوان یکی دیگر از مهره های خود اما در لباس جمهوری خواهان بر روی صحنه  آورده است تا بدین ترتیب سلیقه ی تعداد دیگری از مردم آمریکا را نیز پوشش دهد.

جان مک کین در رسانه های آمریکایی و نیز رسانه های داخلی، به عنوان فردی به شدت مذهبی و مسیحی افراطی معرفی می گردد،(22) حال آن که در اصل این چنین نیست.

گرچه جان مک کین خود را طرفدار رات پارسلی و جری فالول (دو تن از رهبران اوانجلیکال های آمریکا) می داند(23) و در ظاهر سخن از ادامه ی لشکر کشی های بوش برای زمینه ی سازی بازگشت مسیح (ع) می نماید، اما در باطن به هیچ عنوان مسیحی معتقدی نمی باشد؛ چرا که اوانجلیسم یک مذهب ساختگی و یکی  از  ابزارهای  فراماسونری  برای  نفوذ  در  دین  مسیحیت  می باشد  که  ما این  مسئله  را  به  طور  مفصل  و با ارایه ی شواهد و مدارک در  مقاله ی « فراماسونری: دجال آخرالزمان – 2 » بررسی کرده ایم.(24)


















در زیر تصاویری از جان مک کین را با شکل و شمایل صهیونیستی در بیت المقدس ملاحظه فرمایید:(25)












همان گونه که ذکر کردیم، اوانجلیکال ها و بخصوص سران آنها، ارتباط بسیار نزدیکی با فراماسونری دارند؛ به طوری که علاوه بر قوانین عجیب آنها همچون آزادی همجنس بازی کشیش ها(26) و .... که با روح همه ی ادیان الهی تضاد جدی دارد، شواهد دیگری نیز از ارتباط این فرقه با فراماسونری به دست آمده است.

برای مثال جری فالول، یکی از مشهورترین رهبران اوانجلیکال ها درباره ی فراماسونها جملات زیر را بیان کرده و به تمجید از آنها پرداخته است و حتی اقدامات آنها را مسیح وارانه توصیف نموده است.(27)

جملات مذکور را در زیر ملاحظه می فرمایید:(28)












البته لازم به ذکر است که سران این فرقه به طور عمده با فراماسونری ارتباط دارند، اما به نظر می رسد که مردم عادی و حتی کودکان این فرقه که پیرو اوانجلیسم هستند، فریب خورده می باشند و فکر می کنند که واقعاً در جهت بازگشت حضرت مسیح (ع) تلاش می کنند؛ حال آنکه خبر ندارند رهبران آنها از نیروی آنها در جهت اهداف فراماسونری و ساخت معبد موهوم سلیمان (به جای مسجد الاقصی) استفاده می کنند تا به خیال باطلشان این معبد را به عنوان نماد کفر و  الحاد در دنیا قرار دهند.(29)

اما نکته ی مهمی که در مورد جان مک کین، تیر خلاص را می زند و ارتباط او را با فراماسونری مسجل می کند،  عضویت  او  در  یکی  از  گروههای  ماسونی  با  عنوان « دوستان بیلدربرگ » می باشد که این گروه، یکی از متحدان اصلی گروه معروف مخفی و ماسونی بیلدربرگ است.(30) در تصاویر زیر، شواهد این امر را ملاحظه می فرمایید:(31)























بدین ترتیب عضویت جان مک کین در گروه دوستان آمریکایی بیلدربرگ، جای هیچ گونه شک و شبهه ای را درباره ی ماسون بودن مک کین نمی گذارد.

همان گونه که ملاحظه فرمودید، هر سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 میلادی،  ارتباط بسیار قوی  با  فراماسونری  دارند.  به طوری که همه ی آنها با یک گروه ماسونی معروف با عنوان « بیلدربرگ » ارتباط داشته و از سوی آن مورد حمایت قرار گرفته اند که این مسئله نیز جالب و قابل توجه است؛ چرا که نه تنها این افراد همگی با فراماسونری مرتبط می باشند، بلکه همگی آنها با یک گروه مخصوص ماسونی با عنوان بیلدربرگ ارتباطات قوی دارند.

البته مشابه این اتفاق در سال 2004 میلادی نیز به وقوع پیوست؛ چرا که در آن دوره نیز جرج بوش و جان کری علی رغم کشمکش های ظاهری در عرصه ی انتخابات، در باطن با یکدیگر هم پیمان بوده و هر دو عضو گروه مخفی و ماسونی معروف « جمجمه و استخوان : Skull & Bones » بودند و از این حیث کاملاً به یکدیگر شباهت داشتند.(32) (برای  مراجعه  به  اسناد   بیشتر  در  این  زمینه،  به  مقاله ی  « فراماسونری: دجال آخرالزمان – 2 » و منابع آن مراجعه فرمایید.)

بدین ترتیب همان گونه که ملاحظه فرمودید، برخلاف ظاهر پر کشمکش و رقابتی انتخابات آمریکا، هر سه رقیب انتخاباتی این کشور با یکدیگر هم پیمان بوده و ارتباط نزدیکی با گروه مخفی و ماسونی « بیلدربرگ » دارند.

بنابراین انتخاب هریک از این سه نفر به عنوان رئیس جمهور آینده ی  آمریکا، پیروزی بزرگ تشکیلات فراماسونری جهانی و شعبه ی معروف آن با عنوان بیلدربرگ محسوب می شود.

متاسفانه تشکیلات جهانی فراماسونری که  به  احتمال زیاد  همان  دجال آخرالزمان می باشد، با حرکت دجالانه ی خود، مردم آمریکا و سایر کشورهای جهان را تحت تأثیر قرار داده و این مردم تصور می کنند که انتخابات آمریکا کاملاً رقابتی بوده و امید دارند در دوره ی بعد، رئیس جمهور بهتری را در رأس حکومت آمریکا ببینند؛ حال آن که این سه کاندیدا هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و مهره ی فراماسونری جهانی می باشند.

متاسفانه رسانه های داخلی کشور ما نیز از این آفت به دور نمانده و تحت تأثیر فریب تبلیغات رسانه های تحت نفوذ فراماسونری قرار گرفته اند و تصور می کنند انتخابات آمریکا داغ و رقابتی می باشد و حتی مواضع رسانه های ما نیز  بیشتر  به  نفع  اوباما می باشد؛ حال آن که سه کاندیدای مذکور هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و انتخاب اوباما نیز به پیروزی فراماسونری خواهد انجامید.

اما ذکر یک نکته حائز اهمیت به نظر می رسد و آن نکته این است که چه چیز باعث شده است که تمام کاندیداهای این دوره با بیلدربرگ مرتبط باشند؟

برخلاف  دوره ی  قبل  (سال 2004)  که  هر دو  رقیب  انتخاباتی  از  گروه  ماسونی « جمجمه و استخوان : Skull & Bones » بودند و سیاستی جنگ طلبانه را به منظور بسط سلطه ی آمریکا بر منابع نفتی و استفاده از آن برای سرعت بخشیدن به اهداف آخرالزمانیشان مد نظر داشتند،(33) درحال حاضر به نظر می رسد که تشکیلات جهانی فراماسونری، گروه بیلدربرگ را به نمایندگی از خود مأمور هدایت حکومت آینده ی آمریکا قرار داده است؛  چرا  که  گروه  بیلدربرگ  از نظر اقتصادی و رسانه ای بسیار بسیار قوی می باشد(34) و اعضای ثروتمند و قدرتمندی همچون دیوید و نلسون راکفلر و هنری کیسینجر و ... دارد(35) که تلاش خواهند کرد تا اقتصاد رو به نابودی آمریکا(36) را از خطر مرگ نجات دهند.

بنابراین تشکیلات جهانی فراماسونری تصمیم گرفته است تا به کمک قدرت اقتصادی این گروه، ضعف اقتصادی قوی ترین کشور ماسونی دنیا را برطرف نماید. ان شاء الله که به کمک خداوند، این مکر دجال آخرالزمان نیز راه به جایی نبرد.

بدین ترتیب در پایان از خوانندگان عزیز وبلاگ خواهشمندیم که به تحقیق پیرامون ارتباط کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا با گروههای ماسونی و بخصوص بیلدربرگ بپردازند و فریب ادعاهای رسانه های غربی را نخورند.

با توجه به این که هنوز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار نشده است، از شما عزیزان خواهشمندیم پیش دستی نموده و با انتشار این مقاله، فریبکاری فراماسونری جهانی را به همه ی مسلمین جهان اطلاع دهید و این مکر دجال آخرالزمان را باطل نمایید.

در پایان از خداوند متعال مجدانه خواستاریم تا به مسلمین عزت عطا نماید و شر دجال آخرالزمان را از آنان دور کند. ان شاء الله.

به امید ظهور منجی موعود، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج).

   کاری از: خادم الامام (عج)

    با یاری : خادمة الزهراء (س)




تذکر: پی نوشت ها  و  منابع  را  می توانید  به  صورت  فرمت های  PDF  یا  Word  با  حجم  کم، از  آدرس  اینترنتی  زیر دانلود کنید:


PDF:                     http://www.youshare.com/Guest/9e4431f20b3527ca.pdf.html  

 

Word:                     http://www.youshare.com/Guest/3b131c8d1a0f1e57.doc.html


(توجه: آدرس های اینترنتی موجود در پی نوشت ها و منابع را Copy کرده و آن ها را در بخش Adress مرورگر اینترنتی خود، Paste نمایید. تنها با این کار می توانید به صفحه ی اینترنتی مذکور مراجعه نمایید و با کلیک کردن بر روی آدرس اینترنتی در صفحه ی PDF یا Word، نمی توانید وارد صفحه ی اینترنتی مربوط به آدرس مذکور شوید.)  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد